#navbar-iframe { height:0px; visibility:hidden; display:none }

Sabtu, 27 Mac 2010

Hakimi & Munira (Persandingan Di Tok Jembal) - 19 Mac 2010

Assalamualaikum. Berikut adalah gambar -gambar yang sempat diupload berkenaaan persandingan pasangan Hakimi & Munira di Tok Jembal. Saya menggantikan photographer Abg Joe untuk tugasan ini. Selamat pengantin baru diucapkan kepada Hakimi dan Munira.. Semoga bahagia dan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Sesi outdoor terpaksa dijalankan dalam hujan berikutan cuaca yang tidak menentu..



















































4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

....don't torture people who do not know abt photography or people who ask the silly question about photo(like u think)...they may be will be one step in front of u one day....i think u need to improve more in ur photog skills in order to produce photo like other photographers...

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

- no komen...

- saya tak pernah torture sesapa sebab saya sendiri suka share n enjoy bila dapat bantu orang selesaikan masalah masing2..

- saya sebagai wedding photographer n style saya sendiri tak bleh dipertikaikan. sebabnya customer semakin hari semakin ramai n tu membuktikan mereka bersetuju dgn saya.

- saya akui saya masih belum cukup skill tapi semua manusia tak perfect dan semua tak cukup skill.. ada yang lebih dari orang lain.. ada yang kurang dari orang lain.. n saya cuba untuk improvekan skill saya dari semasa ke semasa.

- saya tak dapat untung apa2 pun dari bantuan saya terhadap orang yang ada masalah dalam photography dan saya tak pernah ambil kira pun pasal tu.. malah hidup saya makin sibuk sbb tiap2 hari dapat macam2 panggilan dari viewer blog mintak solution utk masalah masing2.. so adakah saya torture orang atau saya ditorture? emm mungkin anda akan faham bila berada di situasi saya.

- ada perkara yang saya tak pandai nak explain secara bertulis dan lisan.. saya tau benda tu tapi saya tak pandai nak bagi orang lain faham jadi perlukan orang tu kat depan mata utk sharekan.. contohnya cara nak tunjukkan metering kamera tu kurang tepat. atau bahagian editting. so adakah itu dikira torture? saya dah buat apa yang termampu untuk bantu semua orang tp saya bukan superman.. saya ada limit jugak, saya terlalu lama online sehingga badan selalu tak sihat, to tak cukup. i wish i could help everybody but i can't.

harap anda faham saya dah cuba yang sedaya mungkin utk bantu semua orang tapi saya hanya manusia biasa.. sangat lemah dan xsempurna..

harap encik dapat faham ye.. :) sori kalau ada tersilap kata atau terkasar bahasa. harap encik dapat faedah dari blog ni :) .. goodluck :)

Tanpa Nama berkata...

semangat!semangat!hidup mesti ceria!!!kdg2 kritikan boleh dianggap mmbina, tapi kritikan nih mmg x membina langsung!xuntung pun kalu layan.....