#navbar-iframe { height:0px; visibility:hidden; display:none }

Selasa, 15 Jun 2010

Dr. Nizam & Asmah (Wedding) - 6 Jun 2010





















































Assalamualaikum semua. Kali ini saya uploadkan gambar perkahwinan salah seorang clients saya iaitu Dr. Nizam dari UMT dan Asmah. Mereka melangsungkan perkahwinan pada 6 Jun 2010 baru - baru ini. Gelagat mereka berdua sangat mencuit hati dan mereka merupakan pasangan yang sangat - sangat romantik. Semasa sesi outdoor photoshoot muncul pelangi yang tak disangka - sangka, bukan satu tapi dua. So enjoy the pics n slide show in HD :) .. Selamat pengantin baru, semoga bahagia dan berkekalan saya ucapkan ... :)

2 ulasan:

lister berkata...

Terima kasih Zahir kerana telah mengabadikan kenangan dan memori hari agung kami dengan kreativiti dan keunikan karya fotografi. Kehadiran dua pelangi semasa fotografi tersebut menaikkan semangat dan api cinta kami.... - Dr. Nizam

Unknown berkata...

same2 dr. nizam.. wah.. terharu saya dr. nizam sudi tinggalkan komen kat sini.. saya sangat2 menghargainya.. yup!! memang tugas saya utk merakam hari terindah pengantin supaya dapat diabadikan utk tatapan pengantin dan generasi2 berikutnya.. apapun dr nizam dah jadi salah sorang sahabat saya.. so we're friend forever la hehe.. oh.. tu la.. kebetulan 2 pelangi tu muncul memagn satu hadiah yang tak ternilai.. semoga ikatan perkahwinan Dr Nizam n Asmah kekal bahagia buat selamanya.. Amiin... :) .. Nantikan kemunculan albumnya pulak k.. :)