#navbar-iframe { height:0px; visibility:hidden; display:none }

Jumaat, 3 Disember 2010

Storybook Album 2011 - High Quality Material & New Design

Assalamualaikum semua. Seiring dengan kemuculan tahun 2011 yang bakal menjelang Zahir Turion Photography dengan rasa berbesar hati mengumumkan Storybook 2011 dari Zahir Turion Photography. Untuk pengetahuan semua, para client yang telah menempah untuk majlis perkahwinan mereka untuk tahun 2011 akan dapat menikmati album baru ini. Walaupun dari segi kos agak tinggi berbanding kos album sebelum ini namun bagi memastikan para client mendapat yang terbaik kami telah menyerap kos tersebut.

Berikut adalah beberapa keping gambar Storybook 2011 yang telah mula diguna pakai ke dalam Pakej Storybook (Exclusive) dan pakej Platinum (Premium) Zahir Turion Photography.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Untuk senarai pakej fotografi perkahwinan yang ditawarkan Zahir Turion Photography anda boleh klik SINI atau anda boleh donwload senarai pakej dalam format PDF di SINI


Dan untuk setiap pakej fotografi yang diambil anda layak mendapat Special HD Slide Show secara pecuma. Untuk lebih contoh dan koleksi video Special HD Slide Show para client anda boleh ke saluran rasmi Youtube Zahir Turion Photography dengan klik SINI


Untuk sampel album yang lain anda boleh klik SINI


Jadi apa ditunggu lagi!!! Pastikan anda tidak terlambat untuk booking tarikh anda.. Pastikan anda pilih yang terbaik untuk majlis perkahwinan anda yang cuma sekali dalam seumur hidup anda. Kerana bagi Zahir Turion Photography kepuasan hati client adalah segalanya!!! :)



With Regards,

MOHD ZAHIRUDDIN ZOLKIFELI
Zahir Turion Photography (TR0100122-P)
www.zahir-photography.com
www.zahir-turion.blogspot.com
zahir_turion@yahoo.com.my
013-6249013

0 ulasan: