#navbar-iframe { height:0px; visibility:hidden; display:none }

Sabtu, 18 September 2010

Selepas Seharian Shoot Wedding

Assalamualaikum semua. Kali ini saya uploadkan lagi gambar. Tapi gambar wedding saya tak upload lagi sebab masih dalam proses editting. Saya akan upload setelah habis proses editting. Berkenaan dengan tugasan wedding sebenarnya badan agak tension dan keletihan setelah sehari suntuk ambil gambar dalam keadaan yang sangat ekstreme. Mana taknya, rumah client yang saya pergi tak ada sistem pengudaraan yang baik, tak ada siling, dinding berwarna warni. Tentunya ini amat suka untuk saya dan kamera utk bekerja sebab white balance memang sangat kurang tepat. Jadi setelah habiskan kesemuanya barulah saya ada masa untuk rehatkan badan. Dalam perjalanan balik ke rumah kawan saya yang jugak seorang photographer telefon ajak shoot di kawasan yang baru dibuka di Kg. Cina di Kuala Terengganu. So pergi sana sempat shoot a few pics je sebab hujan lebat menimpa selepas tu. Apepun best sebab dapat jumpe 2 3 orang kawan model yang dah lama tak jumpa. Sekian.. Malas naik taip panjang2 hehe :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Hidup MISTI ceria!!! :)

With Regards,

MOHD ZAHIRUDDIN ZOLKIFELI
Zahir Turion Photography
www.zahir-photography.blogspot.com
www.zahir-turion.blogspot.com

2 ulasan:

zul berkata...

guna lens apa ek?

Zahir Turion Photography berkata...

hehe ni sume lens Nikkor AF-S 105mm f/2.8G :)