#navbar-iframe { height:0px; visibility:hidden; display:none }

Ahad, 29 Ogos 2010

Gambar - Gambar Close-Up dan Macro Nature

Assalamualaikum semua. Seperti semua tahu, selain dari wedding photography saya juga gemar mengambil gambar close-up, makro dan juga landscape. Mungkin ianya tidak menarik bagi sesetengah orang namun bagi saya ianya sangat menyeronokkan.

Bercakap mengenai gambar makro dan close-up saya sangat gemar mengambil gambar bunga. Bukan sebab saya hati bunga ke apa ke. Cuma bila kita tengok gambar berunsurkan alam sekitar dengan warna - warna semulajadi memang mata dan fikiran kita akan tenang dan rileks.

Memang saya akui tidak mudah untuk mengambil gambar makro kerana pada jarak yang sangat dekat segalanya sangat jelas dan ketara termasuk kesan pergerakan sama ada yang disebabkan oleh angin mahupun kesilapan kita semasa shoot. Namun hasilnya berbaloi :)

Apapun enjoy the pics :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Hidup MISTI ceria :)



With Regards,


MOHD ZAHIRUDDIN ZOLKIFELI
Zahir Turion Photography

www.zahir-photography.blogspot.com

www.zahir-turion.blogspot.com

0 ulasan: