#navbar-iframe { height:0px; visibility:hidden; display:none }

Ahad, 8 Ogos 2010

Workshop dan TT CLS Untuk Wedding Photographer

Assalamualaikum semua. Pada bulan Julai lepas saya telah mengadakan satu kelas percubaan untuk persediaan workshop atau dalam bahasa saya digelarkan sesi Inspiration Workshop berkenaan CLS untuk beberapa orang rakan saya yang juga wedding photographer. Pada sesi tersebut saya mencuba kemahiran saya untuk menerangkan dan menganologikan segala persoalan dan jawapan dari para peserta supaya pada masa akan datang saya dapat membuatkan para peserta lebih faham berkenaan konsep - konsep yang saya berikan. Untuk pengetahuan semua workshop ini bukanlah berkenaan basic - basic dalam fotografi sebaliknya lebih kepada Zahir Turion Style, macam mana proses - proses yang saya lalui dan buat untuk menghasilkan gambar yang selalu saya upload. Dari basic hinggalah cara saya evaluate keadaan persekitaran untuk mendapatkan gambar yang terbaik mengikut preference saya :) . Dan pada sesi kali ini saya lebih tekankan berkenaan Nikon Creative Lighting System (CLS) supaya masing2 para wedding photographer dapat mengaplikasikan segala yang dikongsikan ke dalam tugas mereka. Saya berikan yang seperdu, dan mereka akan faham segenggam dan apabila mereka selalu mencuba mereka akan dapat yang segantang. Semuanya bermula dari seperdu .. Iaitu basic sebenar - benar basic. Apapun kepada sesiapa yang berminat nantikan workshop dalam masa terdekat ini. Saya plan nak buat sesi workshop (berbayar) untuk individu. Jadi dapat tumpukan perhatian 100% untuk develop dari 0 hingga penuh :) . Apepun semoga semua mendapat faedah :)

Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us

Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us
Free 
Image Hosting at www.ImageShack.us

0 ulasan: