#navbar-iframe { height:0px; visibility:hidden; display:none }

Ahad, 15 Ogos 2010

Sampel Storybook Album

Assalamualaikum semua. Disebabkan masih ramai yang kurang mengenali apakah yang disebut - sebut sebagai Storybook Album anda boleh melihatnya secara visual di sini. Storybook album adalah album ekslusif yang sangat mendapat sambutan dan perhatian ramai. Meskipun dikatakan agak tinggi harganya berbanding pakej album conventional iaitu Sticky Album namun semakin ramai client dan bakal client yang sanggup berbelanja lebih untuk mendapatkan kualiti yang tertinggi untuk gambar perkahwinan mereka yang hanya terjadi sekali seumur hidup mereka.

Storybook Album ini dikatakan ekslusif kerana ianya adalah custom made iaitu semua design dan susunan gambar di atas album ini dilakukan sepenuhnya mengikut kreativiti dan kemahiran photographer agar suasana dan detik - detik manis yang berlaku sepanjang hari majlis dapat diabadikan dan dapat dihayati oleh pasangan pengantin dan juga orang lain yang melihat album ini seolah - olah mereka memainkan semula ulangtayang detik - detik penting yang berlaku sepanjang majlis mereka.

Dan paling terkenal dengan Storybook Album ialah kebanyakan Storybook Album dilapisi dengan lapisan kristal tebal di hadapan daju kadang - kadang juga di bahagian belakang album an ianya menampakkan kemewahan kepada album tersebut.

Zahir Turion Photography mengistilahkan Storybook Album sebagai "Precious Dark Chocolate" untuk melambangkan nilai dan kualiti Storybook album ini. Anda hanya dapat menghargai sepenuhnya Storybook Album setelah anda memegangnya sendiri.

Jadi tunggu apa lagi.. Pastikan anda juga mengabadikan detik - detik bersejarah dalam hidup anda ke dalam Storybook Album. :)


PROMOSI!! Design, Material baru yang berkualiti dan ekslusif akan digunakan untuk album tahun 2011 di Zahir Turion Photography. Sememangnya yang terbaik untuk para client!!! :)

Album Storybook 2011 :


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket





"Kualiti, Komitmen dan Professionalisme diutamakan di Zahir Turion Photography (TR010122-P). Kepuasan hati client dijamin."


With Regards,

MOHD ZAHIRUDDIN ZOLKIFELI
Zahir Turion Photography (TR0100122-P)
www.zahir-photography.com
www.zahir-turion.blogspot.com

zahir_turion@yahoo.com.my

0136249013

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wow this is a great resource.. I’m enjoying it.. good article

lala berkata...

nk tanya...dpn n blka ka cover cristal????

abu john berkata...

Salam! :) menerima tempahan utk album sperti di atas ni tak?i owez done photobook for my client n wanna change a lil bit on da packages n still looking for quote on this kinda wedding album.how is it Abg Zahir?menerima tempahan?
kalau terima boleh email ke
abujohnphotowerk@yahoo.com